Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Miejsce pracy: Krotoszyn
Region: wielkopolskie
Termin składania aplikacji: 30.06.2020 r.

OPIS STANOWISKA:

  • Bieżące prowadzenie spraw zleconych, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów, przepisywanie ich oraz zbieranie i gromadzenie informacji.
  • Zabezpieczenie dokumentów, sortowanie ich oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem,
  • Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
  • Obsługa faksu oraz poczty elektronicznej.
  • Umawianie terminów i prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora WRI-KZB i Kierowników Działów.
  • Przedkładanie pism i korespondencji Dyrektorowi WRI-KZB, a następnie rozdysponowanie ich zgodnie z dekretacjami.
  • Wykonywanie i wysyłanie do jednostek wojskowych oraz Inwestorów, na terenie których WRI-KZB Krotoszyn prowadzi roboty budowlane pism w sprawie wystawienia przepustek na wejście i wjazd pracowników WRI-KZB i podwykonawców.
  • Bieżące informowanie Dyrektora WRI-KZB o stanie prowadzonych spraw.
  • Zapotrzebowanie , rozdysponowanie i ewidencjonowanie materiałów biurowych.
  • Merytoryczny opis faktur w programie Xprimer.
  • Wprowadzanie faktur za roboty budowlane i usługi do programu Xprimer. dotyczących WRI-KZB Krotoszyn.
  • Przyjmowanie i wysyłanie listownych przesyłek pocztowych.
  • Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu realizacji zadań.
  • Wykonanie na zlecenie przełożonego także innych czynności nie wskazanych w zakresie obowiązków, a związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, jeżeli wymaga tego interes Spółki.
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość programów: MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich trafnych wniosków
  • Komunikatywność
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

OFERUJEMY:

  • Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość rozwijania własnej wiedzy i kompetencji.
  • Szkolenia oraz dofinansowania do nauki.
  • Kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe oraz opiekę medyczną na atrakcyjnych warunkach.
  • Świadczenia z ZFŚS (świąteczne, paczki dla dzieci, dofinansowanie do wypoczynku itp.).
  • Konkursy świąteczne dla dzieci.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@amwsinevia.pl wraz z klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AMW SINEVIA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim zgodnie z rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 27 kwietnia2016 (2016/679). Pełna informacja o prawach osoby rekrutowanej znajduje się w „Polityce prywatności” w zakładce KONTAKT na stronie AMW SINEVIA Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.