Pracownik ds. Zamówień Publicznych

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Region: mazowieckie
Termin składania aplikacji: 29.11.2019 r.

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie Planu zamówień publicznych, uzgadnianie wniosków o wszczęcie postępowania oraz doraźnie za przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień poniżej równowartości kwoty 30 tysięcy euro.

OPIS STANOWISKA:

  • Prowadzenie Planu zamówień publicznych;
  • Uzgadnianie wniosków o wszczęcie postępowań;
  • Przygotowywanie dokumentacji w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy;
  • Udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej lub przewodniczącego komisji przetargowej;
  • Obsługa zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp;
  • Opracowanie i archiwizacja dokumentacji postępowań prowadzonych;
  • Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.

WYMAGANIA:

  • Dobra organizacja pracy;
  • Wyższe wykształcenie, w szczególności: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
  • Dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu Planu zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na stanowisku sekretarza;
  • Samodzielność w realizacji zadań;
  • Wysoka odporność na stres;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych typu Lex;
  • Praktyczna znajomość MS Office;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność.

Dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych oraz przeszkolenie odbyte w okresie ostatnich 2 lat w zakresie zagadnień dotyczących zamówień publicznych.

OFERUJEMY:

  • Udział w ciekawych projektach
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, dofinansowanie do wyjazdów urlopowych
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@sinevia.pl wraz z klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AMW SINEVIA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim zgodnie z rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 27 kwietnia2016 (2016/679). Pełna informacja o prawach osoby rekrutowanej znajduje się w „Polityce prywatności” w zakładce KONTAKT na stronie AMW SINEVIA Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.