Dyrektor Regionalny

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Region: mazowieckie
Termin składania aplikacji: 30.04.2019 r.

OPIS STANOWISKA:

  • Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi kontraktami.
  • Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie zawartymi umowami oraz planami rzeczowo – finansowym.
  • Nadzór nad procesem inwestycyjnym na etapie przygotowania produkcji.
  • Sprawowanie nadzoru nad należytym wykonywaniem prowadzonych inwestycji budowlanych.
  • Koordynowanie pracy i rozliczanie realizacji zadań przez kierowników budów.
  • Koordynowanie i kontrola nad terminową i jakościową realizacją kontraktów, zgodnie z dokumentacją techniczną, budżetem, harmonogramem i sztuką budowlaną.
  • Sprawowanie nadzoru nad optymalizowaniem kosztów realizacji poszczególnych kontraktów.
  • Sprawowanie nadzoru nad bieżącym rozliczaniem kontraktów.
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów oraz koordynacja współpracy z inwestorami i podwykonawcami
  • Prowadzenie analiz struktury zatrudnienia zapewniającej wykonanie planu rzeczowego i finansowego powierzonych zadań.
  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji formalno – prawnej inwestycji budowlanych.
  • Zarządzanie obszarem personalnym w podległych komórkach organizacyjnych.
  • Planowanie rozwoju dla całego obszaru i poszczególnych komórek.
  • Planowanie rozwoju podległych pracowników w zakresie szkoleniowym oraz awansów wewnętrznych.
  • Nadzór nad przestrzeganiem wszystkich regulaminów i procedur obowiązujących w Spółce.
  • Opracowywanie szczegółowych harmonogramów rzeczowo finansowych prac na podstawie harmonogramów ogólnych budowy.
  • Udział w opracowywaniu rocznych planów rzeczowo – finansowych.
  • Realizacja założonych celów biznesowych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
  • Zapewnienie ciągłości produkcji.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Bardzo dobra znajomość branży budowlanej.
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego.
  • Umiejętność identyfikacji ryzyka związanego z realizacją procesu budowlanego.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim
  • Dobra znajomość obsługi programu Norma, AutoCAD.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.

OFERUJEMY:

  • Udział w ciekawych projektach
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, dofinansowanie do wyjazdów urlopowych
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@sinevia.pl wraz z klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AMW SINEVIA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim zgodnie z rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 27 kwietnia2016 (2016/679). Pełna informacja o prawach osoby rekrutowanej znajduje się w „Polityce prywatności” w zakładce KONTAKT na stronie AMW SINEVIA Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.